søndag den 14. oktober 2012

Efterårsferie Jubiiiiiiiiiiii:0)

Så blev efterårsferien skudt igang i går,med motionsløb på børnenes skole.30 års jubilæum for motionsdagen,(kan selv huske jeg ræsede afsted, da jeg gik i skole;0)
I år løb/gik jeg med barnevognen 13,5 km.Ungerne og jeg løb til sammen 76,5 km.Annasofie blev den pige i indskolingen der løb længst 14 km i alt,så hun var super stolt(det kan jeg godt forstå;0)

                                       (Den super stolte/glade vinder)

Bagefter tog vi hjem godt trætte i benene,eller det vil sige jeg var.Annasofie havde en veninde med hjemme og de både byggede hule samt hoppede på trampolin(Det er utroligt så meget energi de har).
Lidt senere fik de lavet de fineste kunstværker,både i efterårsfarver og forårsfarver;0)
 (Altså! en sand kunstner kan ikke tage sig af bagateller som maling på væggen;0)Jonas fik både malet på parpieret,bordet og væggen:0)
                                                        (De samlede værker)

De fik først rigtig slappet af til Disney sjov og da de lidt senere skulle sove var alle nu godt trætte;0)

Modsat i går hvor solen bare skinnede og vejret var skønt,har det regnet hele dagen her hos os.
Annasofie og veninden som overnattede her fik den gode ide at bage muffins,det blev til disse lækre chokolade muffins pigerne fik lavet.
                                                (De blev så fint pyntede)

Rebecca har også haft en veninde på besøg og med det dårlige vejr blev det mest til inde leg som indimellem blev lidt vildt(når alle deltog)og støjniveauet skruet op.
Så nu er næsten alle i soveland og jeg NYDER roen og "lader op" til en ny dag i morgen;0)

God aften til Jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...