onsdag den 31. oktober 2012

Heldig!

Er jeg ikke bare heldig,se lige hvad posten har haft med til mig på denne dejlige fridag.
En gave:0)
Jeg har nemlig været så heldig at vinde en give away hos Frk. GarnGlad.
Og se lige hvad gevinsten var:


                 ( Da jeg åbnede pakken så det sådan ud)

                    (Dette super flotte tæppe som Gry har lavet,er nu mit ;0)

          
(De søde sommerfuglehårbånd, har jeg før beundret hos hende,de var også med i pakken.Annasofie og Rebecca ville straks have dem i håret, da de skulle til håndbold;0)

Tusind tak for det hele Gry:0)

God aften til Jer alle!

4 kommentarer:

  1. Ja heldige dig.. det er godt nok nogle lækre gaver du har fået...

    SvarSlet
  2. Velbekom - dejligt at både du og pigerne synes godt om pakken ;O)

    SvarSlet
  3. Tillykke. Hvor er den flot. Ligeså er de små sommerfugle.
    Kh Tove :)

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...