onsdag den 3. oktober 2012

Lykken er....

at være mor.....:0)

Mathias og jeg var ude og finde kastanier til kastaniedyr i dag.Vi har selv et par store træer,hvor vi kan gå hen og samle.Mathias elsker at gå rundt med noget i hænderne,så de var fulde sammen med lommerne.Han fandt hurtigt ud af at man skulle træde på dem for at få skalden af.


    (Vi har et hemmeligt sted, hvor vi gemmer kastanierne som vi finder, indtil de skal bruges)


Jeg er også blevet færdig med mit hæklede mobiletui,og hold da op det har voldt mig besvær,ikke stangmaskerne som sådan,for dem kunne jeg godt lave,men det blev hele tiden skævt:0(
Slutresultatet blev heller ikke helt lige og ikke helt jævnt hæklet(det kniber med at få fastheden helt ens over det hele)
Jeg må lige prøve at lave et til!!!


                                        (har som tidligere nævnt fundet opskriften hos mit-pusterum. )


God aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....