lørdag den 20. oktober 2012

Shoppe dag!!

Har brugt denne regnvejrs dag til at få købt vinterstøvler til min ældste søn og skidragt til mindstemanden(så nu er alle klar til vinteren:0) Vi fik også handlet et par andre småting,må indrømme den silende regn ikke indbød til andet end shopping og det meste foregik i centeret,hvor vi kunne gå i tørvejr;0)
Imens vi var afsted,fik faderen færdiggjort værelset til Annasofie og Rebecca.(i morgen flytter de ind;0)
Farven grøn har de selv valgt.
Jeg kan stadigvæk huske da ældste pigen skulle have sit første værelse(for en del år siden)jeg havde forestillet mig, hun skulle have et prinsesseværelse(lyserød ect.)men,nej,pigen ville kun have græs grøn!!!!!!Så det fik hun;0)
 Nu har Annasofie og Rebecca så også valgt farven grøn til deres værelse og ja,må indrømme det passe godt til de to aktive piger.
(billedet er taget her til aften,men man kan vist godt fornemme den grønne farve)


God fredag aften:0)

1 kommentar:

  1. Rigtig flot farve.

    God indflytningsdag idag. Glæder mig til at se værelset med indhold :)

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...