mandag den 15. oktober 2012

sove længe,hmmmm...

Når nu efterårsferien er startet og det er begyndt at være mørkt om morgenen,havde jeg håbet lidt på at Mathias ville sove bare lidt længere end normalt(hvor naivt;0)Han var selvfølgelig klar tidligt, selv om moderen her, ihærdigt forsøgte at få ham til at sove igen!!! Så op måtte vi,da ældste pigen så flere timer senere blev vækket,kunne jeg komme ud og løbe (nåede det inden regnen kom:0)
Vi fik også plukket/samlet æbler både til os og fårene.

Der blev skrællet og skåret til den helt store guld medalje,til sidst blev der lavet en lækker æblekage,samt æblegrød(mums,det blev godt!)

Vi fik også færdig gjort Cecilias værelse.

Hun var som sædvanlig til fodboldkamp,så det var bare de store ting som blev flyttet ind,så må hun klare resten i morgen.

God Aften.


2 kommentarer:

  1. Åhhh....Kan godt forstå i nyder efterårsferien og de gøremål, der kan puttes i den.
    Danske æbler er bare det bedste og jeg bliver da mega lækkersulten af at kigge på den æblekage, men det feder heldigvis ikke at kigge *SS*
    God uge ønskes du og dine kære

    SvarSlet
  2. Tak i lige måde:0)Ja, jeg kunne jo ikke nøjes med at kigge;0)

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....