tirsdag den 20. november 2012

Ny uge begyndt:0)

Dagen startede med løb som bestemt var tiltrængt(bare tanken om alt det chokolade, jeg på kort tid fik sat til livs i går aftes er helt uhyggelig.Vil forsøge at moderere mig frem over,men lover intet;0)
Eller det vil sige, dagen startede med at få trætte børn gjort klar til skole(det kan godt være styg at skulle op sådan en mandag!)
Da det stadigvæk var mørkt og manden ikke var stået op, kunne jeg nå vasketøjet og hygge med Mathias.Da det blev lyst og manden fik søvnen gnedet ud af øjnene,blev det tid til løbeturen.Den hvide frost lå stadigvæk i græsset og luften bed lidt,men flot vejr og dejlig tur:0)
Mine løbeture er nu blevet lidt betinget af om det er lyst,da vi bor på landet (= ingen gadelygter;0)jeg løber ved skov og marker og jeg er ikke så vild med at gøre det i total mørke.Så her i efteråret/vinteren skal turene passes ind om dagen,hvilket ind imellem kan være svært og ikke altid kan lade sig gøre:(

Jeg har lavet lidt decoupage:
Vi har tre små trækasser til blyanter,farveblyanter,sakse, lim ect. de er blevet godt slidte og overtegnet.


Derfor malede jeg dem hvide,klippede gamle historier/billeder fra Anders And blade og satte dem på med decoupagelak . De blev ganske sjove,i hvert fald pænere at kigge på;0)
                                             (billederne er ikke helt så skarpe,som ønsket)

God aften til Jer i blogland.

2 kommentarer:

  1. ja det er da en hård start på ugen - at skulle op og igang mener jeg

    rigtig flotte kasser du har fået lavet

    SvarSlet
  2. Det er specielt svært nu når det er mørkt om morgen,men jeg ved, når det hedder december måned,så er alle ungerne(eller pånær den store som er en kronisk træt teenager om morgen;0)klar tidligt for at se, hvad julemanden har haft med;0))))

    God aften til dig!

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Strik nederdel 🧶

 Jeg fik slet ikke vist den færdige nederdel her på bloggen. Den er strikket i restegarn og ud fra eget mønster. De små stropper er også str...