lørdag den 4. januar 2014

Godt Nytår:0)

Jaaaaa,det var jo meningen at jeg ville lave et indlæg efter jul og hvorfor blev det så ikke lavet????Hmmmmm, det er et godt spørgsmål..... måske fordi dagene bare blev brugt på familien,min store piges fødselsdag,nytårsaften og lige pludselig begyndte arbejdet igen(havde æren af opstart nytårsnat;0)
Men selv om vi er nogle dage inde i det nye år, skal der også herfra mig lyde et Godt Nytår til alle i blogland.Jeg håber I alle havde en dejlig aften med hygge,glæde og samvær.
Jeg vil også gerne takke Jer der lige kigger forbi min blog,det er super dejligt,håber flere i det nye år har lyst til at ligge en lille kommentar/besked herinde:0)
Nytårsfortsætter,tjaaaaaa,dem er der mange af, men belært af erfaringer(kan godt huske jeg sidste nytår ville tabe mig,hvilket ikke er gået alt for godt;0) så holder jeg dem for mig selv(syntes nemlig det er lidt sjovt at have nogle mål i løbet af året),har skrevet dem i en bog og vil så se sidst på året hvilke af dem der er nået!!!

Her er lige lidt billedspam :

(mine dejlige børn,ikke alle er lige tilfredse med at blive fotograferet;0)




(Ældste datteren på hendes 18 års fødselsdag,tænk min lille pige er ikke lille mere;0)



(Lækker fødselsdags islagkage lavet af manden min)
Nu er der måske nogle der tror der er skrevet forkert mht tallet i toppen,men drejer man kagen rundt, står der altså 18 år og ikke 81;0)



(Gave fra veninden.1.hjælpskurv til en 18 årig;0)



                   (Nytårs dekoration  som Cecilias veninde og hendes mor havde lavet til mig:0)



I dag har ældstepigen så bestået hendes køreprøve,hvilket er skønt for hende,men også for hendes forældre der i forvejen kører taxikørsel, når alle skal hentes og bringes:0)


God aften herfra.

4 kommentarer:

  1. Også godt nytår til Jer : )

    Og stort tillykke med ældstedatterens 18 år og kørekort - så er det slut med bil i indkørslen ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have:0)Ja,nu skal der planlægges,hvem der skal bruge bilen.Dejligt,men også underligt at ens "lille"pige allerede er blevet så stor;0)
      kh Laila.

      Slet
  2. Rigtig godt nytår kære Laila.
    Ummm, lækker islagkage din mand har lavet og skønne gaver du har fået.
    Tillykke med datters 18 års dag og kørekort. Jep... de unger bliver store alt for hurtigt. Min ældste bliver sørme 30 her i slut Januar og jeg synes altså ikke det er lang tid siden, at jeg sad med ham i mine arme på fødegangen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Tove og i lige måde:0)
      Jeps,tiden går bare for stærkt!!!!

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...