fredag den 28. marts 2014

Ombygning.

Det er ved at være et par dage(måneder) siden jeg har skrevet om vores kære ombygning,(det er måske heller ikke det mest spændende for andre at læse om........Så hvis du allerede nu er begyndt at gabe,må du gerne springe resten over.............;0)det er heller ikke fordi vi overhovedet er færdige eller lige på nippet til at blive det.Men det glider langsomt fremad,det eneste problem er at der hele tiden kommer mere til.Først var det jo "bare"facaden,nye vinduer og overetage(naivt at tro det var nok,tænker jeg nu;0)Vægge er revet ned , en lille kælder fyldt op og støbt gulv,så vi får gang og bryggers.Væggen mellem stue og køkken er revet ned(mangler nu kun ganske lidt nedrivning,håber jeg med tanke på alt støvet)så vi med tiden får køkkenalrum.Jeg er sikker på det hele bliver super godt(en-gang.............bare den gang ikke var så lang;0)
(Her kommer mit nye bryggers til at være, samt en gang hvor trappen til overetagen skal  være.Det ville selvfølgelig være sjovere, hvis jeg kunne fremvise rum der var færdige,men det må vente lidt endnu................Skal lige tilføje at den lyseblå farve som ses på væggen ikke skal blive der.;0) 

Vi GLÆDER os i hvert fald til at få lidt mere plads igen og mindre rod(det sidste er vist kun mit behov;0)


God torsdag aften til Jer i blogland:0)

2 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå i glæder jeg til at age imod det færdige resultat og du er ved at være mættet af støv.
    Min yngste søn skrev for mange år siden en lille stil, som begyndte sådan her : Der var en gang. For enden af den, var der en dør.
    Den dør kommer i også til. Lige pludseligt er i færdige.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps og det bliver bare SKØNT:0)
      kh Laila.

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...