fredag den 5. december 2014

4.December

Lidt mere krea i karton herfra i dag:0)

Bag dagens låge stod der "Lave Til/fra kort og/eller julekort.

Vi brugte karton,perler,juletape,glimmer,pailletter,bånd,snefnug(alt sammen noget vi havde i gemmerne)
                           (Alle travel optaget af at lave deres udgave af årets julekort:0)

                                                          God aften.
                                                            
                                                            Kh Laila.

8 kommentarer:

  1. Hold nu op Laila. Julekort! Tak for reminderen. Jeg plejer ellers nok at være Fru. Julekort herelf og sende til alle ... tænk at jeg har svedt det ud (indtil nu). Nåmn. Tror da lige vi skal ha gang i de hjemmelavede lige som jer. Tak for inspiration.
    /Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt;0)Jeg plejer nu at tilhøre den gruppe der aldrig når at få julekortene sendt;0)

      Slet
  2. Tak for reminderen or not..... For nu er jeg jo nødt til at lave julekort. Jeres er nu super fine:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps,frem med sagerne fra gemmerne og vupti er de lavet.Det er nu engang sjovere at modtage et hjemmelavet kort end et der er købt(synes jeg:0)
      -Og tak;0)

      Slet
  3. Hvor ER de fine :) måske vi også skulle komme i omdrejninger :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karina,er sikker på dine krudtugler vil elske at lave dem,mine var i hvert fald meget koncentreret i lang tid, da vi var i gang:0)

      Slet
  4. Det er en skøn ide og børnene kan da kun være stolte, når de selv har lavet så fine kort. Ideen er gemt og jeg håber Hjalte vil være med til det næste år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg sikker på han vil:0)Klippe og klistre er i hvert fald et hit her:0)

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...