tirsdag den 10. marts 2015

Åh,de smukke......

unge mennesker pludselig er de stukket af............................................... (Kim Larsen)
De var så smukke alle de unge mennesker der var til galla fest i fredags,vi(Manden og jeg) var så heldige at være inviteret med da ældste pigen dansede lancier.De var 250 glade mennesker(3.års elever på HHX) der dansede så det var en lyst(hmm, hvem der bare var ung igen;0))


Lørdag var fodbold dag, mellemste pigen var til jysk/fynske mesterskaber og fik en flot 2. plads i A rækken.Men vigtigst af alt,holdet havde hygget sig sammen og sluttede turen med svømmehal og burger menu(en gevinst de havde vundet til et andet stævne)



Søndag fik vi bagt pizzasnegle til 3.klasse,de blev super gode,Rebecca havde nemlig puttet kærlighed i dem(ja,så bliver de altså ikke bedre:0)


Jeg fik også lidt tid ved symaskinen(ikke meget)men fik lavet små poser/skjuler til blomster.Lidt mere påske/forårs stemning til stuen:0)

Det var en super dejlig weekend,håber også I andre havde det:0)

Forårs vejret er kommet og vi stor nyder det:0)

                          Kh Laila.

3 kommentarer:

  1. Åh ja, så smukke de unge mennesker er. Har aldrig selv båret sådan en fin kjole. Det tætteste jeg kommer på gallafester, har været igennem unge deltagere, hvis hår jeg nogen gange satte.
    Mums for nogle lækre snegle og tillykke med den fine præmie.
    Fodbold har det med at blive en stor del af familielivet, på den rigtig gode måde, hvis man selv spiler eller børnene gør.
    Flittig og overskud har du også til flere påskerier, sukker denne gamle, trætte Mosekone :) :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De var virkelig fine allesammen.Jeg har heller aldrig set så mange flotte kjoler samlet på et sted:0)
      Hmm,jeg synes nu altid du får lavet så mange fine ting;0)Men det der med overskud er nu en sjov ting,for jeg synes altid alle andres blogge oser af fine ting og overskud,mens jeg selv ofte ikke får lavet noget;0)
      Skøn forårsdag til dig:0)

      Slet
    2. Hej igen Laila.
      Kunne ikke finde din mail adr, så jeg håber du ser dette.
      Kig forbi min blog :)
      Vil gerne høre fra dig, da du blev den heldige vinder af min give away :
      http://mosekonefristed.blogspot.dk/2015/03/vinder-af-give-away.html
      Hilsen Tove

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....