lørdag den 2. januar 2016

2015

Et tilbage blik på år 2015,viser for mig et år med udfordringer og udvikling både i privatlivet og på arbejdsfronten.

I privatlivet er der taget valg(både fravalg og tilvalg)hvilket jo har betydet prioteringer har været nødvendige.Vi har også oplevet hvor hurtig tilværelsen kan ændre sig,men hvis man kæmper kommer man stærkere ud på den anden side.

På arbejdsfronten har der været skift,hvilket har givet de udfordringer jeg har søgt efter,men også gjort at jeg savner nogle af de dejlige mennesker, jeg før har arbejdet sammen med.

Jeg har ikke haft den tid til at blogge,være kreativ og til at motionere som jeg kunne ønske.

Men 2015 har selvfølgelig også budt på glæde,forventninger,øjeblikke af lykke og sjove stunder som jeg er meget taknemmelig for.

Det nye år ligger nu foran os alle, ganske ubrugt,vi kan putte lige det vi vil i det!!

Jeg håber på at der i 2016 bliver:

-Familietid.(det bliver der bestemt,jeg er familiemenneske med stort F)
-Ro på arbejdsfronten.(hvilket ikke er sandsynligt, da der kommmer omstruktureringer i 2016)
-Kreatid
-Tid til motion.
-Tid til bloggen.
-Tid til udeliv.

              Håber at 2016 bliver et dejligt år for os Alle:0)


2 kommentarer:

  1. Dejligt tilbageblik og ønsker for det nye år. Jeg håber for dig at dine forventninger bliver indfriet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm,ja,ønskerne/forventningerne er ikke så meget anderledes end sidste år.Men jobskifte x 2 har taget meget af min energi i løbet af året,så krea og motion har været sat lidt på pause.Det håber jeg i hvert fald bliver anderledes i det nye år;0)

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...