lørdag den 23. januar 2016

"Fridag"

I sommers var jeg til et "kick off møde",hvor selve emnet var ganske interessant.
Dem der ville arbejde videre med det, kunne skrive deres navn på listen.Jeg synes det var rigtig spændende(eller også var det, fordi de andre som var med fra min arbejdsplads,sagde det er da lige noget for dig,du kan tilmelde dig, for så slipper vi .......;0)Nå,men jeg skrev mig på,da jeg ikke hørte  noget glemte jeg det igen,indtil i december måned,hvor første møde skulle holdes(der kunne jeg så ikke komme, fordi der var julekoncert med børnene) Næste møde var så i dag.
I DAG på min FRIDAG(HMMMM,og atter HMMMM) Synes ikke jeg kunne melde afbud igen og drog afsted,uden helt at vide, hvad jeg havde meldt mig til/hvad jeg skulle.
Jeg må sige det var en fornøjelig formiddag,hvor der blev snakket  og selvfølgelig arbejdet.Kunne så lige pludselig huske, hvorfor jeg i første omgang havde meldt mig til;0)

Da jeg kom hjem var vejret så smukt at en løbetur bare var et must(var nu også taget afsted selv om det havde regnet,meeeeeen det er nu engang sjovere i solskin;0) 

                                   God weekend:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...