torsdag den 7. januar 2016

Frugtkurv

Lidt hæklerier med stofrester(det er faktisk stof fra en tidligere kollega som havde haft det til at ligge længe)jeg måtte få stoffet, hvis jeg kunne bruge det.Jeg viste ikke helt i starten til hvad,men sige nej til stof er altså også svært;0)
Så nu har jeg fået lavet det om til strimler og mulighed for at få det brugt:0)

Det blev til et helt stort nøgle :

Jeg har denne gang lavet en frugtkurv:


manden min mente ellers den kunne bruges som de voksnes slikpapirsskjuler;0))I kanten kan der ligge meget slik papir fra kameller og lign. godt skjult for ungernes skarpe blikke!!!

Men nææææ,nej der skal frugt i;0)
Jeg har ikke brugt en opskrift,bare forsøgt,trævlet lidt op og forsøgt igen indtil jeg var tilfreds med den:0)


                                               Får du syslet i denne tid??

                                  God aften:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....