tirsdag den 27. november 2012

I går startede......

min friuge efter syv nætters arbejde,det føles faktisk rigtig tiltrængt denne gang;0)

Den sidste forældresamtale blev også overstået,Annasofie i 3. klasse. Det går også rigtig godt for hende.Så selv om man jo godt ved nogenlunde, hvordan det går med børnene i skolen, er det nu dejligt at høre det alligevel:0)

Jeg har fået lavet lidt pileflet. Det er mange år siden jeg har haft pil mellem fingrene og har kun prøvet at flette et par enkelte gange. Så jeg er ganske nybegynder inden for dette område, men jeg fik lyst til at prøve,så jeg lavede to stativer til mine gamle støbejerns gryder.Der er hænger syltetøjsglas med fyrfadslys i toppen, de lyser så fint og hyggeligt ved vores hoveddør.

God dag til alle Jer der læser med her:0)

3 kommentarer:

  1. Hvor er de fine Laila.
    Jeg har endnu ikke prøvet pileflet, men det står på listen over de ting jeg gerne vil prøve, så mon ikke det kommer på et tidspunkt.
    Elsker de naturlige materialer og hvad der kan frembringes af det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Tove:0)
      Jeg nyder også naturens materialer.Det at pilene er så forskellige,(de har deres helt eget"liv")det er bare så flot.Glæder mig til at få øvet noget mere.
      kh.Laila

      Slet
  2. Det var da en rigtig hyggelig og god ide! Dejlig når man kan kombinere det kreative med genbrug og få noget "nyt"

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Strik nederdel 🧶

 Jeg fik slet ikke vist den færdige nederdel her på bloggen. Den er strikket i restegarn og ud fra eget mønster. De små stropper er også str...